Vraag aan Creatieve Koppen: kom tot een voorstel t.b.v. een concept voor die dag en voor de middelen die we kunnen inzetten om deze campagne tot een succes te maken. We hebben behoefte aan een fris, concreet idee en plan daarbij. Deze campagne moet de interactie met haar (mogelijke) klanten vergroten. Zodat het imago en de positie als innovatieve business partner op verpakkingsoutsourcing wordt benadrukt.
Nou, de koppen gingen aan de slag. Ze begonnen met een grondig vooronderzoek waarbij ze onder andere een representatief deel van de klanten van Moonen Packaging hebben gesproken. Enkelen waar zelfs bereid mee te doen aan te organiseren creatieve sessie.
De campagne en event moesten voldoen aan de Moonen Packaging standaard: concreet, aansprekend, doelgericht, imago van totaalaanbieder versterkend en niet geheel onbelangrijk: uitvoerbaar. Gericht op drie doelgroepen: huidige klanten, potentiele klanten en medewerkers.
Op 5 mei jl. verzamelden 10 creatieve koppen zich in Utrecht om de case te kraken. De twee Creatieve Koppen facilitators stelden een energiek programma op zodat elk sprankje creativiteit uit deze briljante geesten geperst zou worden. Met uiteindelijke resultaat: niet één, niet twee maar wel vijf campagnes werden een week later op het hoofdkantoor gepresenteerd.
Om Moonen Packaging op weg te helpen bij de eerste campagne, hebben we ze aangeboden een interne sessie verzorgen. Hoe dat is gegaan: kijk zelf maar!. En het verhaal is nog maar half op weg. Want het event is gepland: www.brainpack.nl.
Get Social