De experts waren fotograven en videomakers. De doelstelling was om de groep een identiteit te laten creeren voor het nieuwe TEDxAmatserdam event aankomende 25 november 2011. Het is een zeer geslaagde avond geworden waarin de doelstelling ruimschoots behaald is.

Oliver de Leeuw

Oliver de Leeuw (Editor-in-chief & TEDxAmsterdamLive):

“Normaal gesproken wil je niet dat iemand een dienst levert die precies aan je verwachtingen voldoet. Underpromise, overdeliver is toch hoe je succesvol wordt? Toen ik hulp zocht bij het verzinnen van een nieuwe visuele identiteit voor TEDxAmsterdam video’s wist ik dat Creatieve Koppen dè partij was om ons een flinke duw te geven. Met behulp van allerlei gekke oefeningen maakte Steven Kop de hersencellen van de deelnemers letterlijk los, waarna de meest fantastische ideeën over tafel vlogen. En het meest bijzondere vond ik nog wel de combinatie van twee rollen die Steven in zicht heeft: die van sympathieke facilitator vermengd met een strenge docent, voor wie je net even extra je best wil doen.”