Klant | Huawei |
Titel | Professionele stand Storage Expo 2015 |
Diensten | Event & Beurs |
Voor Huawei Nederland hebben wij alle activiteiten rondom de aanwezigheid op de Storage Expo gecoördineerd; van conceptontwikkeling tot standbouw en –operations, en eventmanagement. Het doel? De naamsbekendheid van Huawei als A-merk vergroten en leads genereren. Het doel om 250 gekwalificeerde leads te genereren, werd met 425 ruimschoots gehaald. We did it.
Huawei
Huawei is één van ‘s werelds grootste leveranciers van informatie en communicatie-technologie. Huawei ontwikkelt innovaties op het gebied van telecommunicatienetwerken, bedrijfsnetwerken, consumentenelektronica en cloud computing en werkt hierbij nauw samen met partners. Klanten van deze ICT-producten en –diensten zijn telecom carriers, bedrijven en consumenten. Op dit moment worden in meer dan 140 landen en aan eenderde van de wereldbevolking Huawei producten verkocht of diensten geleverd.
Case
Begeleid het gehele traject van activiteiten vooraf, op en achteraf op de beurs. Hiervoor hadden we slechts 4 weken de tijd.
• Wanneer: 4 en 5 november 2015
• Waar: Utrecht Jaarbeurs
• Thema: Building a better connected world + Smart City
• Stand: Booth (64m2) + 2 Terrassen
Elementen die Huawei van Creatieve Koppen vraagt:
• Conceptontwikkeling
• Ontwerp en implementatie van de booth (stand) en 2 terrassen
• Coördineren stand operatie: hostesses, stand crew, transport, etc.
• Project management (turn-key)
Huawei had tevens een aantal criteria voor de stand en terrassen geformuleerd, waaronder innovatieve leverancier(s), kwalitatieve producten, lead generation (ten minste 250 kwalitatieve leads) en goede positionering van Huawei als A-merk.
Resultaat
De doelstelingen voor naamsbekendheid en leads (425) zijn ruimschoots gehaald. Huawei is zeer tevreden en de partners van Huawei hebben leads doorgekregen die gemakkelijk opgevolgd kunnen worden.
Vooraf hebben we mailings verstuurd en middels een microwebsite hebben we informatie verschaft en voorregistraties verwerkt. De stand was een combinatie tussen “Building a better connected world” en “Smart City”. Op de stand hebben we een aantal interessante demonstraties gegeven en oplossingen gepresenteerd, bijvoorbeeld over een syteem om stadionbezoekers te tracken en te analyseren.
We hebben met een strak plan gezorgd voor de juiste potentiële klanten op de stand, die te woord werden gestaan door getrainde experts van Huawei. Alle data is verzameld. Een dag na het bezoek heeft de potentiële klant een mailing ontvangen en een week na de beurs is iedereen gebeld om een vervolgafspraak te maken.
Naast de eiland stand (booth) van 64m2 hebben we twee grote terrassen van Huawei branding voorzien om de naamsbekendheid te ondersteunen. De standbouw hebben we samen met Co-Creatie Buro uitgevoerd. Zij hebben fantastisch werk geleverd door het concept tot leven te brengen.
Quote
David Bosch
Director Channels Huawei Enterprise
“Mede dankzij de voortreffelijke hulp van Creatieve Koppen hebben wij op korte termijn een zeer succesvolle beurs kunnen realiseren. De beurs heeft voor veel leads heeft gezorgd, die goed zijn opgepakt door Creatieve Koppen”.
Get Social