Project Description

SMT ware - Creatieve Koppen
Klant SMT
Titel Leads genereren op de Infosecurity beurs in Brussel
Diensten Event, Design, Conceptontwikkeling

Loop een willekeurige beurs op en iedere bezoeker ziet snel het verschil tussen drie verschillende strategieën. Een gewoonweg saaie stand, een mooie stand, maar met een slechte conversie, of de stand die er goed uit zien èn een goede conversie heeft. Een goed uitgevoerd plan zorgt er voor dat je het juiste aantal leads weet te bemachtigen om de kosten er gemakkelijk uit te krijgen. De rest kan niet anders dan verliesgevend zijn. SMT heeft samen met Creatieve Koppen een stand gerealiseerd die zeer succesvol is geworden.

SMT ware - logo - Creatieve Koppen

SMT

SMT is een specialist op het gebied van IT Infrastructure, Application Performance, Security & Big Data Management oplossingen met als missie het optimaliseren en vereenvoudigen van de ICT beheeromgeving van haar klanten.

SMT staat voornamelijk bekend als partij die in de BeNeLux een belangrijke speler is op het gebied van Splunk. Naast Splunk levert SMT de producten en expertise van onder andere AppDynamics, ExtraHop, FireEye, Unomaly en Prelert.

SMT werkt al sinds de oprichting in 1997 voor grote ondernemingen en overheidsorganisaties met zeer complexe ICT-infrastructuren. Zij bieden hen de technologie die mensen en processen optimaal ondersteunt in het managen van zakelijke end-to-end ICT-diensten én van alle veranderingen die daar voortdurend voor nodig zijn.

Case

Wij zullen aanwezig zijn op de Infosecurity beurs in Brussel. Het doel is om ons hierbij goed neer te zetten als dienstverlener in België, waar we minder lang actief zijn en daardoor nog niet de naam hebben gevestigd zoals in Nederland. Daarnaast willen we zo veel mogelijk nieuwe leads genereren. Hiernaast is het van belang om drie partners van SMT in te zetten op de stand die herkenbaar zijn in hun eigen uitstraling, zonder dat dit ten koste gaat aan de uitstraling van SMT.

 

Resultaat

We zijn gestart met de conceptontwikkeling. Hierbij is het belangrijk om de identiteit van de onderneming zo goed moeglijk weer te geven met behulp van de verschillenden beelden en het team aan mensen op de stand. Op basis van het budget hebben we een pakket aan onderdelen samengesteld waarmee we het beste resultaat konden gaan behalen.

Samen met één van onze standbouwers zijn we rond de tafel gegaan om binnen het budget en binnen de tijd een goede stand te realiseren die het verhaal van SMT goed vertelt en een goede uitstraling heeft naar de Belgische markt. Dit hebben we visueel gemaakt in een 3D rendering van de stand. We hebben de stand zo ontwikkeld dat het aan alle kanten SMT uitstraalt.

Dit natuurlijk in de huiskleuren oranje en blauw. Verder hebben we de drie partners een eigen zuil gegeven. Zitplaatsen zijn expres weggelaten, zodat SMT als actief gepositioneerd wordt en dat het duidelijk is dat doorstroom van belang is. Meer doorstroom betekent meer leads.

Om de mensen op de stand te krijgen hebben we hostesses ingezet die specifiek geselecteerd zijn om het juiste publiek de stand op de krijgen. Dit totaalbeeld zorgt voor een interactieve stand met een betrouwbare uitstraling die gericht is op kwaliteit.

In totaal heeft SMT met haar stand ruim 400 leads gegenereerd. Dit is ver boven verwachting van de organisatie.

Quote

Bastiaan ter Mors

Manager Business Support & Marketing bij SMT

“Creatieve Koppen heeft ons, in de beperkte tijd die we hadden, prima geholpen met een nieuwe stand en ons daarbij uitstekend geadviseerd en meegedacht over hoe deze zo goed mogelijk te laten werken en renderen. We zijn uiterst tevreden met het uiteindelijke resultaat en hoe we ons tijdens Infosecurity.be hebben geprofileerd.”

ER WAS EENS…

Wij zijn gek op verhalen en het kraken van cases.
Genoeg over ons, wij zijn juist nieuwsgierig naar jouw verhaal.
Deel je vraag hier of laten we een afspraak maken.

DEEL JE VERHAAL
MAAK EEN AFSPRAAK