- Wat is het product?
- Hoe communiceer je het concept naar verschillende doelgroepen?
- Bedenk een marketingstrategie / marketingactie voor het product.
Eind dit jaar zal het product op de markt verschijnen. We kunnen daarom nog niet vertellen wat het product doet of wat de naam is. Het resultaat van de dag is dat beide doelstellingen zijn behaald en dat de ondernemers gevoed zijn met veel nieuwe inzichten en briljante ideeën om de doelstellingen te realiseren. Zie aanbeveling onderaan.
Een week voor de creatieve sessie heeft de intake plaatsgevonden. Vervolgens zijn de creatieve koppen geselecteerd en is de Creatieve Koppen-dag voorbereid met unieke interventies.
De volgende bijzondere interventies / werkvormen zijn ingezet:
- Durf te antwoorden!
- Wat zou jij doen als… (visualisatie met alle zintuigen)
- Verjaardag speed date : Wat doe jij zoal?
- Naspelen van website in de middeleeuwen (rollenspel)
- Worst Hotel : Bizarre marketingactie!
Uiteindelijk zijn alle briljante en creatieve resultaten visueel verwerkt en overhandigd aan de opdrachtgevers.
Aanbeveling door opdrachtgevers Arno de Vries en Ina Bloem
Wij hebben Creatieve Koppen ingeschakeld om een nieuw concept op het gebied van tijdelijk werk te creëren en te toetsen. Creatieve Koppen bracht ons tot een nóg revolutionairder model, en veel meer toegepast op de gebruikers zelf. We zaten letterlijk op de Veluwse hei. Ik vind het moeilijk om de magie van de dag in woorden te vatten, maar er gebeurde heel veel. Door gebruik te maken van beelden, korte sketches en snelkooksessies dwong Steven Kop ons om intuïtief te handelen. Het was verrassend, visueel, snel en leverde mooie resultaten op. Steven Kop heeft meer bereikt dan menig adviesbureau in een maand zou doen.
Get Social